doruknaz Cascas19 evet. Çok rahattım.😁 Tam tatıle gıttım. 2 sene sonra olacagım tuttu. Tatılde yalan oldu. Şans mı sanssızlıklı bilemedim😆
Cascas19 doruknaz birilerinin ahı tutmuştur kız 🙈😂 çok istedim 1 sene olmiyim falan 5. Ayda oldum ya. 🤷🏻♀️
sonsuz17 HelloBenMiyasee Evt hamilelik olduğunu sanmıyorum hiç adet görmedim iki kere leke böyle oldu
HelloBenMiyasee sonsuz17 Ozaman adet belirtisi olabilir benim direk gelmişti öyle damla şeklinde değildi
doruknaz Cascas19 🤣🤣. Bende emzirme bitene kadar olmam sanıyordum . Zaten normalde de ⅔ gune olup bitiyordu. Oluyormuyum oluyormuyum anlamıyordum. Doğumdan sonra degısır belki dedim ama. Dahada azaldı aksıne. Milletin son günleri benim en yoğun gunum gıbı oluyor. Menepoza gırcem Boyle gıderse 😆 o zaman hepten rahat olur
MuhammedAmine Svcnn 1 yıla kadar normal diyor doktorlar ayrıca süt korumaz , emziren anne pekala erken adet görebilir , hamile kalabilir bunun emzirme ile de Alakası yok
MerveC Svcnn normal kimi anne emzirme dönemi boyunca adet görmez misal benim annem öyleymiş bizi sütten kesene kadar adet olmazmış ve normal bir durum bu. Bende 7 ayın üstüne regli oldum
Dezemet Svcnn 6 aydın olmadım ben de. 3 aylıkken bebeğim doktora gitmiştim. Normal olmayabilirsin daha uzun süre demişti.