Svcnn Merhaba doğum yapalı tam dört ay doldu ancak hala regl olmadım.Bu normal mi? Önümüzdeki günlerde doktora gitmeyi düşünüyorum ama yinede sizlere de sormak istedim.Endişelenmeye başladım.
Talhatas Svcnn hayır normal sütün koruyordur öyle derler ben normal diye biliyorum çünkü benimde 2.5 ay oldu doğum yapalı bende de daha gelen giden yok
Emineyilmazz Svcnn gitmene gerek yok normal😊 sütte korumaz ayrıca. Gebelik şüphen varsa test al derim
HelloBenMiyasee Ilk doğumumda 11 ay adet olmadim. Şuan 4 ay oldu doğum yapalı olmadım hâlâ. Normal bi durum ama korunmuyorsaniz test al
sonsuz17 HelloBenMiyasee merhaba benim bebek 10 aylık üç dört gün leke geldi çok az adet oldum sandım kesildi yani adetim yakin mi yavaş yavaş mı sokuluyor 10 aydır hiç adet görmedim
Laloba Svcnn eğer emziriyorsan 1 sene bile uzayabilir ama emzirmiyorsan fazla sürmez ben 40ım çıktığı günden 2 gün sonra oldum ve hiç özlemediğimi farkettim 😄
MaminoAzra Bende 8.aya giriyorum halen olmadim, bir yila kadar normalmis sonra doktora gorunmek gerekirmis
doruknaz Cascas19 evet. Çok rahattım.😁 Tam tatıle gıttım. 2 sene sonra olacagım tuttu. Tatılde yalan oldu. Şans mı sanssızlıklı bilemedim😆
sonsuz17 HelloBenMiyasee Evt hamilelik olduğunu sanmıyorum hiç adet görmedim iki kere leke böyle oldu
brokoli Svcnn doktorum emzirirken adet olmamanin beklenen birsey oldugunu, ama hamile kalmaya engel olmadigini, o yuzden korunmami soylemisti