Cerenaslan Ay vallaha açıkçası mutlu oldum. Destekli oturuyor ama işte kafa öne doğru gömülüyor. Doktor sıkıntı yok dedi ama içimde hep bir korku vardı. Normalde gelişimi iyi ama gören 4 5 aylık mı diye soruyor. Bu aya kadar tek anne sütü aldık. Kilosu 6800, doğum kilosu 2800 bana göre gelişimi iyi gibi. Sırt üstü yatarken yüz üstü çok rahat dönüyor, yüz üstü yattığı yerden kafasını kaldırıyor. Annelik güdüsü işte korkuyorum bişey mi olacak diye. Ek gıdaya başladık heyecan korku iç içe. İki üç gün tükürdü verdiklerimi oturdum ağladım. Etrafımda herkes ben parmağımla tattırdım bunu verdim şunu verdim inşallah seninde alışır moduna girdiler. Tabi ben iyice moral olarak çöktüm. Aslında grup yapıp aynı ay içinde olanlar toplanıp birbirimize destek olsak süper olur.