iyimserperestt bu ek gıda konusunda herkes birşeyler söyler zaten 🙄 özelliklede büyüklerimiz biz şöyle yaptık, böyle yaptık bak kocaman oldular, hiç de bişey olmadı, boşver sen doktorun söylediklerini derler.
Bence doktorunuz nezaman başlayın derse ozaman başlayın.
Çocuğun dik bir şekilde oturabiliyor olması başlamak için çok önemli, sindirim sisteminin hazır olması çok önemli, bizim doktorumuz 6.aya kadar başlatmadı.
Önce sebze, sonra yoğurt ve kefir, sonra yumurta ve yavaş yavaş çorbalara kuzu kıyması ilave ederek devam ettik . Meyveyi çok geç verdik, maşallah şuan herşeyi severek yiyor.