Her bebekde farklı olabilir bence aşıdan sonra ateş durumuna göre versen sanki daha iyi belki ateşi çıkmaz bi sorun olmaz bizde biraz huzursuzluk hafif ateş oldu bir kere calpol vermiştim gayet rahatlamış bütün gece sorunsuz uyumuştu ertesi günde normal hayatımıza devam ettik anne olarak endişeleniyoruz tabiki ama kendinizi korkutmayın Allahın izniyle kolaycacık geçer 🤗