filizeynep bugün gorumcemin testi pozitif çıkmış. Büyük bir halsizlik eklem ağrısı vardı. Sonra boğaz ağrısı vardı tomografi çekildi temiz dediler sonra koku ve tat bozukluğu oldu. Dün teste gitti bu sabah sonuç gelmiş. Evde karantina da ilaç vermişler. Dikkat edin kendinizi izole edin.