filizeynep Elif-ada aşırı dikkat ediyo eşim üstelik gercekten gelirse hayret edicez. fazlasıyla yorulduk tükendik artık hepimizden olsun
Elif-ada filizeynep bilmiyorum uzmanlar herkes yakalanacak diyo tek duam yakalanırsak bile (allah korusun) rabbim en hafif şekilde atlatmayı nasip etsin diye dua ediyorum hafi biz evdeyiz her türkü önlemimizi alıyoruz ama eşlerimiz dışarda çalışmak zorundalar evet fazlasıyla dikkat ediyorlar ama dışarısı umursamadan gezen insanlarla dolu ne yazık ki
GoGirl filizeynep hayir olmadi bas agrisi ates bogazda tatsizlik oldu hepside hafif oldu sadece bir gece titreme oldu o biraz fazlaydi o kadar
Yagmur98 filizeynep bende de perşembe günü baslayan biraz boğaz ağrısı oldu bide sinuzitim var cuma sabahida burun tıkanıklığı halsizlik oldu bu aralar grip salgını var galiba 1 gün yatak döşesek yattım ertesi gün iyileşip kalktım ama sonra da kızım hasta oldu şimdi de eşim hasta dikkat edin valla insan küçücük biseyde korona saniyo
filizeynep Yagmur98 hiç söylemeyin ya bos yere yutkunup yutkunup bogazm agrıyo mu dye kontrol ediyorum pskolojimiz kalmadı gercekten
Minikurabiye Ummhnsmt benim eşimde de aynı belirtiler var ishal ve kusuyor yarın test yapılacak bakalım
filizeynep Minikurabiye eşmde ishal kusma yoktur insallah sizde bişey cıkmaz sonucu haber ederseniz sevinirim cok geçmiş olsun
SevenAlkin Merhaba canım bende atlatım bence havalardan bürün akıntısı kötüydü tat alma hisimi kaybetim 1 gün baş agrısı ve 4,5 gün halsizlik yani 6,7 gün şükür geçirdim inşalah eşinİzde geçirir bol vitamin C içsin eczaneden aldığım ilaçlar la iyleştim 🙏
filizeynep SevenAlkin cok geççiş olsun siz soguk algınlıgı yasadınız galiba dimi birde eczaneden ne aldınız
SevenAlkin filizeynep vitamin C , agrı kesici, ve salgın için fervex var canım burda ben Polonya dayım sizin bulunduğunuz yerde nasıl söylenir bilmiyorum
filizeynep Elif-ada aynen öyle bende kendimiz için cok korkmuyorum büyük ihtimal hafif geçiririz diyorum ama bebeğim 2 bcuk atlık işe gitmeme sansımız yok kiracıyız sartlar mecbur bırakıyo bide işe gitmese ne zmana kadar gitmicek ne zman bteceği belli degil bıktık vallahi rabbm esirgesn yinede özellikle evlatlarımızı
Nisa_derin12 Dünden beri vücudum çok ağırıyo kızlar soğuk soğuk terliyorum burnum akıyo tıkalı değil çok korkuyorum bu şekil de olan var mı
Alya123 Nisa_derin12 dün akşamdan beri benim de vücut ağrım var hafif ara ara kuru öksürük var ve terliyorum 😞 teste gitmeye de korkuyorum inşallah üşütmüşümdür 🥺