Eslemmomy benim oğlumun doktoru ver 1 çay kaşığı dedi ama ben hiç vermedim zeytin yağı sürüyorum poposuna kendisi afedersiniz kaka yaparken gazını falan çıkarıyor . Ama her zaman sürmüyorum alışmasın diye sonra zor oluyormuş uyarmadan yapamıyormuş burdan birisinin yorumunu okumuştum oule yazmış korktum bende ara da yapıyorum sende bi dene kuzum