Eslemmomy öncelikle Allah sabır versin. Benim de kızım gazlı bebekti 5.ayından sonra azalarak geçti çok şükür 🤲🏼 Bana da annem şekerli su ver demişti ama vermedim, gaz damlasını bebeğime doktor tavsiyesiyle (zinco), kimyonlu rezene çayını da ben içtim hafifletmeye çalıştık ama pek işe yaramadı. Hatta arada birer çay kaşığı kimyonlu su bile verdim. Şekerli suya karşıyız ama verilen gaz damlalarının çoğunda bile şeker var, ondan rahatlıyor bebekler. Yani biz kendimiz şekerli suyu isteyerek vermesek bile dolaylı olarak tedavi amaçlı vermiş oluyoruz😣