Lokumcuk 5 aylık bebeklerde oluyor o ben doktoruma sormuştum. Süt sıvı olduğu için posa biriktirmiyor demişti. Karnını elleyip henüz dolmamış demişti. Kaç defa tuwalete çıkmıyor diye soluğu hastanede aldığım olmuştu. Genetik bir bağırsak tembelliği vardı bizde çocukta da mı oldu diye de 5 aylık bebeklerin hepsinde bu var demişti. Bilgilendirme amaçlı yazdım geçmiş olsun