Bebeğim 5 aylık oldu. Şimdiye kadar düzenli kakasını yapardı ama 4 gündür hiç yok. Gazını rahat çıkarıyor, çok şükür bir rahatsızlığı yok ama ben çok rahatsızım. Sürekli masaj yapıyorum işe yaramıyor. Bugün doktoru aradım sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar normal, devam ederse fitil veririz dedi. Böyle bir sorun yaşayan var mı? Ne kadar sürdü sizde?