pandemibebegi Bizim kız da öyleydi çok zor uyandırıyorduk bir saat sürüyordu uyandırmak. Avucunu gıdıklıyorduk, nemli bez değdiriyorduk yüzüne , altını açıyorduk böylelikle uyanıyordu
Beydaa 13 günlük bebeğim var bizde uyandırmada zorlanıyoruz herşeyi deniyoruz ağlıyor uyanıyor tam emzirmeye başlayınca uyuyor emmiyor bende sağıp veriyorum ek olarak mama veriyorum bu böyle gidermi bilmiyorum. uyanık kalmaması canımı sıkıyor