Busranisa Peki uyanık olduğunda nasıl duruyor ? Benim ki sürekli ağlar vaziyette. Emmek istiyor. Aslında çok doyuyor öyle ki artık kusuyor o derece. Ama o memeyi hissetmek mi istiyor nedir bilemiyorum. Günde 15-16 saat uyuması normal yenidoğan bebeklerin. Benim ki de baktım 3 saati geçiyor bi şekilde uyandırıp emziriyorum zaten emerken yine uykuya geçiyor, yeterince emmediyse çenesinin altıyla oynuyorum öyle emiyor