KuzeyinAnnesii tecrubesizanne yoğurt mayaladım onun için keçi sütünden bide Kalakaldım Mucize bekliyorum galiba artık
Ctnayse KuzeyinAnnesii zamana bırakın benim ikizler de 8aya doğru yemeğe başladılar şuan bir yaşını geçtik öaşallah her şeyi yiyorlar.
gezeremine Canım sağlığı iyi olduktan sonra endişelenme, nasıl olsa ogrenecek. Her çocuk aynı olmaz. Senin ruh halin çok önemli, bebekler çok dikkatle izler etrafını. Mutfakta birlikte yemek yediğinizi görüyorsa zamanla oda alışacak yemeye, önce elinden bardağını almaya çalışacak sonra kaşığını. Yiyecek elbet. Ama midesini üşütmüş olabilir mi? İştahı bu nedenle de kesilebilir. Arkadaşların dediği gibi diş çıkarma sıkıntısı da olabilir. En güzeli doktorunuza ya da sağlık ocağındaki hemsirenizle görüşebilirsiniz.
KuzeyinAnnesii gezeremine dişden şüpheleniyorum aslında ama ishal ateş gibi belirtide yok sürekli kaşınma durumu Haklısınız bir doktorla bu konuyu mutlaka görüşeceğim teşekkür ederim
habibe_omerasaf KuzeyinAnnesii inanın bizde de şu an aynı diş döneminde ve de oldukça huysuz. Ağzına bi iki kaşık zorla veriyorum siznki gibi önceden böle değildi. Sabretcez ins düzelirler 🌸