habibe_omerasaf ya gerçekden üzülüyorum çünkü denemediğim şeyler kalmadı
Ya bebeğim çok inat ya ben gerçekden çok beceriksizim
Başaramıyorum
Önceden bi yerid kaşığa saldırırdı görseniz
Nasıl mutlu olurdum
Bi anda gitti
Verdiğim lezzetlerde tanıdık önceden deli gibi yediği şeyler ama malesef şuan yok
Etrafa bakıncada geriliyorum doğal olarak