Hifanur34 canım trosyd pisik kremi birebir. 1 olmadi ikinci gun mutlaka geciriyo. Sen onun bezini sık kontrol et. Kakalı kaldıysa uzin süre o yuzden olmustur yada cisli kalmıştır uzun sure. Ee sıcaklar da malûm. Sen dedigimi yap. Ben genelde bepanthol kullaniyorum baktim olmuyo trosyd suruyorum bir iki kere geciriyo. Tabi dalinle poposunu da yıka hergün. Zaten dalinin yara geçirme özelliği varmış. Şeker hastasi biri vardi bizim. Ona doktor demis yaralarını dalinle yıka diye. Yani sekerlilerin yaralarını bile geciriyomus