Hifanur34 bizde eski paketlerini yani mor olanları kullanıyorduk sonra onlar kalktı bambulu olana geçtik bir anda kırmızı benekler uçları beyaz beyaz iltihap gibi topladı çok kötüydü bir sürü krem denedik ama geçmedi en son doktor gördü alerji yapmış bu dedi alerji damlası ve kortizonlu pişik kremi verdi birde ıslak mendili bırak pamukla sil bezi de değiştir dedi hergün yıkamaya çalış dedi öylelikle geçti bence kremlere para yatırmak yerine hemen doktoruna götürün kısa sürede çözülsün sorunu bebişin😊