mer_mer edadem anladım hem geçmiş olsun hemde bol bol saglıklı kiloları olsun bebişinizin bakalm ogleden sonra gidicez bizde doktora neler dicek ☺️❤️🙏🏼
edadem mer_mer bulantı ve vitamin takviyesi verdi ve bide mama canım .mamaya rapor çıkıyor mu acaba nerden öğrenebilirim
KaanKuzey mer_mer mer_mer Merhaba; oğlum 32+5 de doğdu. Kronolojik 6.5 düzeltilmiş 4.5 aylık. Halen kusması devam ediyor. Mama+anne sütü ile besleniyor. Doktor fazlasını kusacağını belirttiği için üstüne gitmedim. Dün kontrolde söyledim hala kusuyor diye. 9. Ayda biter bekleyeceğiz dedi. Ona değil size zorluğu sadece dedi. Temizlik yüzünden. Bende sağlıklı olsun yeter dedim. Temizlik olur. Çok şükür sağlığında bi problem yok. Doktoruna güven ve içini ferah tut.
mer_mer KaanKuzey teşekkür ederim aslında doktorumuzu severim dinlerim benimki korku işte hep duyuyoruz ya boğuldu vs diye Allah korusun tüm bebeklerimizi korkumdan hiç derin uyumam bi gözüm hep oğlumun üstünde kalır çok pimpirikli yaptı annelik beni 🤦🏻♀️
KaanKuzey mer_mer Yaşayarak öğreneceğiz herşeyi. Anlatılanlar, tavsiyeler başa gelip çekilip öğrenmeden yerini bulmuyor. Ama az biraz rahatlasa o bile yeter. Sağlıkla büyüsün
papatyasevdalisiii HappyKids benim bebeğimde fışkırırcasına kusuyordu bende bebeklerden emme refleksi olduğu için sürekli emer die düşünerek az ama sık emzirmeye karar verdim hamdolsun eskisi kadar burnundan çıkarmıyor ağızdan kusmada yediği sütün fazlasını çıkarıyor die biliyorum birde doymağını düşünenler varsa sürekli kakasını takip etsin gnde biz 5 6 kez kaka yapıoruz
Ayzaaaa2906 psikolog-anne Benimde kızım bu ara gazını çıkartırken kusuyo daha yeni başladı 1 buçuk aylığız reflü müdür hasta oldu diye korkuyoruz
Babylokum mer_mer iki ay civari bebişo olan anneler sorunlarimiz hep aynı ne kafami kurcaliyo huzursuz ediyosa burda herkesin aynı olduğunu görüp rahatlıyorum😊 aynı sıkıntılar bizded3 var kardeşşş. @HappyKids bunun için var sanki😍
Burcinn3 mer_mer merhabalar öncelikle çok geçmiş olsun geçen gün bende bir post açmıştım çocuğum fışkırır gibi kusuyor diye ve onun sonucunda hastaneye gittim teşhis konuldu idrar yolu enfeksiyonu var dendi inş öyle bir durumumuz yoktur ama kakasında koku var ise mutlaka başka uzman doktora gösterin derim
Mlk33 mer_mer canım bizimde öyleydi kaç doktora götürdüysem hiç birinin faydası olmadı verdiği ilacına bende artık zamana bıraktım etraftan sürekli şu ay geçer yok bu ay geçer derlerdi kendimi avuturdum şu ay geçecek diye ama hiç belli olmuyor şuan 7 aylıgız çok şükür geçti sabret zamana bırak sürekli yan ve biraz dik yatır geçer Allahın izniyle
1105mltm_btn mer_mer bizdede öyleydi doktor gaviscon verdi birde bize emzirdikten snra beslendikten smra hiç bi şeklde hareket ettirmeyin bi 10 15 dk yatsn ellemeyin dedi şükür cok cok azaldı ilacını da kullanıyoruz
Almila19053020 HappyKids benim kızımda2 aylıkken aşırı kusuyordu reflü tanısı konuldu bir buçuk aydır içiyor baya düzeldi kusması
Ervaninannesi89 Merhaba canlar benim kizimdada reflu var doğduğundan beri şuan 4ay 10 günlük doktorumuzun tavsiyesiyle 1.ayda motilium ve gaviscona başladık birde anti reflu maması kullanıyoruz bebelac gold ar 9.aya kadar ilaçlara devam dedi doktorumuz bakalım o günün gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum çünkü çok yıpratıcı bi süreç birde üstüne idrar yollarında enfeksiyon çıktı mamayı reddediyo ne yapacağını bilmiyo insan
Busrakavak Deletedmom16 Deletedmom16 Deletedmom16 merhaba. Bebeğiniz sürekli kusuyor ve ağlıyorsa idrar yolu enfeksiyonu olmuşta olabilir. Enfeksiyonda kusmalara sebep olur. Benım bebeğimde burnundan kusuyordu ilk teşhiş reflüydü ilaç kullandık ama geçmedi. Başka doktora gittik ve reflü olmadığı idrar yolu enfeksiyonu olduğu ortaya çıktı. Antibiyotik ve reflor diye gaz ve kusmalar için ilaç kullandık ve hepsi geçti. Kusmaları şuan sadece çok fazla yediğinden yada yedikten sonra çok salldığım için oluyor. Geçmiş olsun. Doktor doktor gezin derim iyisini bulana kadar biz 4. Doktorda mutluluğa kavuştuk
Eylulum48 Zynp-demet evet surup kullandığında iyi oluyorlar kullanmadığında kusuyorlar öğürtügeliyor reflü midedeki gazı cıkaramıyor öğürüyor kusuyor fıskırarak
Emel3003 HappyKids bebeğim 4,5 aylık oldu halen çok kusar 6 doktor gördü hepside reflü dedi ay 6 ay ya da 1 yaşta geçer diyorlar o kadar zor ki . Kustuğu zaman uyumaz, kusunca canı yanar ağlar, kıyafet değiştirirken çok sinirleniyor artık