mer_mer cok normal bu dönemde kusması, bence hemen reflüye yormayın. Bizimde kilo alımımız iyi, ondan dolayı reflü de cok durmuyorum. İlk 4 ay kusma lar normal karşılanıyor. Benim bebiş bazen kararını bilmiyor emerken, kusuyor fazla fazla. Gaz cıkartırken fazlalığı çıkartıyor az bir şekilde. Zaten sürekli yogun kussa kilo almaz. Benimde ilk bebegim insan tek bakınca korkuyor ne olacak yapabilecek miyim diye. Kendini suçlu hissetme böyle böyle büyüyecekler :)