Adamel ben banyoda kucagımda yıkıyodum ama her gun sampuan kullanmıyodum bir gun kullanıyosam dıger gun saf suyla yıkıyodum kafasını, sımdı 6.5 aylık oldu yavas yavas oturabıldıgı ıcın bıde artık hareketlenmeye basladı kucagımda durması zorlastı o yuzden kucuk fazla oturabılcegı sisme bebek havuzu aldım duşun ıcıne ona oturtup onda yıkamayı planlıyorum🐥