Birşey soracam kızımın 1 ci toz vuruldu 2ci toz ratona 6 aylik da 6.ay nimenrix vurulacak bide 6 aylık aşıları 6.ay nimenrix vurulan varmı ağır geldimi doktor dedi bana 13.ayda nimenrix ve Bexsero ağır gelmez en kötü nimenrix 14.ayda yaparız dedi size ağır geldimi