hasaneymen Arzubrn Benimde lastik izi oluyor Bez markasindan markasina beden farki gösteriyor ama sizdirmanin bence bedenle alakasi yok die düsünüyorum ben 2 numara kullanmadan 3 e gectim sorun yasamadm