Arzubrn Kızlar bu yandaki lastiklerden hep çıkıyor acaba ben mi yapamıyorum yoksa bez mi kötü 1.5 aylık kızım 4 700 felan kilosu sleepy 3 numara takıyorum yardım edin lütfen her kakası djşarı çıkıyor
AybarsMomy Arzubrn büyük geliyordur bez benim oğlumda 49 günlük 2 numaraya yeni geçtim 4800 falan kilosu
mer_mer Arzubrn 3 numara banada büyük gibi geldi büyük olduğu icin olabilir oğlum 48 günlük 5.565 kilo 2 numara kullanıyoruz sleppy
Mom987 Arzubrn Her zaman büyük kullandım daha kullanışlı. 10 kiloya yakın şuanda 5 numara kullanıyorum ama benim oğlum büyük. Siz 6 kiloya yaklaşınca 3 numaraya geçin
balannesi_ Arzubrn 3 numara bez büyük ama bebeğinizin kilosuna göre benim kızım 9 buçuk kilo ben 4 kullanıyorum 4700 kiloya neden 3 numara kullanıyorsunuz ki
Ogullarinaasikanne Arzubrn neden 3 numara ? ben 7 kiloluk oğluma 3 kullanıyorum bez büyük geliyor o kilolarda iken 2 kullanıyordum ne zaman 6 kilo oldu sıkınca 3 e geçtim
Gokcenipek Arzubrn 3 numara büyük 2 numara ideal bezi göbeğe kadar çekip bağlayın yarım kalırsa belde o zaman da kaka çıkıyor dışarı bide bacaklarının etrafına bakın o lastik kısımları düzeltin içe falan girince de kaka çıkıyor ben de yapamıyordum arkadaşım göstermişti 🤦🏻♀️
Linasuannesi Arzubrn büyük tabiki nie böyle yapıyosun anlamadım benim kızım 7kilo ben 3numara kullanıyorum
hasaneymen Bizimde kakamiz dışına çıkıyordu bezin dışa dönük olan kanatlarini ice doğru çevirdiğinizde sorun kalmiyor ayni bezden kullanmaya devam ettim değiştirmeyede gerek kalmadi sizede bi denemenizi tavsiye ederim. 😊
Arzubrn Anladığım kadarıyla ben bağkayamıyorum çünkü lastik bacaklarını sıkıyor yani lastik izleri oluyor bacaklarında
hasaneymen Arzubrn Benimde lastik izi oluyor Bez markasindan markasina beden farki gösteriyor ama sizdirmanin bence bedenle alakasi yok die düsünüyorum ben 2 numara kullanmadan 3 e gectim sorun yasamadm