Merhaba,
Ben evde kendim yapıyorum meyve veya sebzeden ağzını açmadan 3 gün dolapta duruyor açtıktan sonra aynı gün tüketiyoruz. Hangi meyve veya sebzeden yapacaksanız üzerini az geçecek şekilde su ile kaynatın bir kaşık da irmik ekleyin ben sıcakken blenderdan geçiriyorum sonra küçük kavanozlara koyuyorum ters çevirip 3 saat beklettikten sonra dolaba kaldırıyorum. 70 ml lik kavanozlara koyuyorum ben bir tane açıp anında bitiriyoruz 3 günlük yapıyorum. Bir elma iki incir - 2 şeftali yarım muz gibi değiştirerek 2 günde bir yapıyorum 3 kavanoz çıkıyor. dışarı çıkacağım zaman kurtarıcı oluyor çantanın soğuk tutan bölümüne bir tane atıyorum çok pratik oluyor.