eylul-18 bizim durumumuzu özet geçeyim size hemen , ben dogar doğmaz kuzımın vajinasında bi gariplik olduğunu farkettim fakat biraz erken doğduğuna yordum gelişecektir düzelecektir heralde diye. Birgül burada birinin vajinal yapışıklık postuna denk geldim içime kurt düştü doktora götürdüm evet yapışlık var dedi yani ondan önce bi çok doktor genel muayene yapıp bakmıştı ama hiç biri farkedip bize söylememişti. Doktor bizede 5 gün krem tavsiye etti aradık bulunduğumuz bölgede krem yoktu yurt ısından geliyor falan .. sonra başka doktora göründük oda kremi tavsiye etmem hormon yüklenir bebeğe basit operasyon ergenliğe kadar vaktiniz var telaş yapmayın dedi . Genel cerrah yok yaşadıgımız yerde İzmir’e gittiğimizde doktor ufak bi neşter tarzı bişey ile açtı kapalılık çok fazla idi dedi . Ama saniye sürdü kanama agrı huysuzluk olmadı , 3 yaşına kadar dikkat et tekrar kapanma olmasın dedi senin yapabildiğin masaj veya herhangi bişey yok kurcalama dedi . Yani yakın zamanda bunu yaşayan biri olarAk söylüyorum dermansız dert degil bizde üzüldük panik olduk ama şükür geçti 🤲🏻