GGmerve geçmiş olsun ama çocuk hastaysa elbette hastaneye önlem alip gotureceksnz. Yazık çocuğu kalabalık olmayan bir ortamda hava alsın etrafi kesif etsin diye neden cikarmiuorisnz. Eşiniz ise gidip gelmiyormu. Ben burda çok duydum sizin gibi aşırı dikkat edip burnunu dahi cikarmayan ama bir şekilde hastaliga yakalanan. Allah sizi bebeginizi hepmizi korusun elbette hasta olmayalim ama tevekkül denen bisey var yapmayn Allah aşkına tedbirni al gerisini Allah a bırakın alnımızda varsa yaşanır. Ben kanguruya koyup hep dışarda yürüdm hava aldırdım 3 ayligndn beri istanbuldaydim bu arada