Kizlar bebegim 4 aylik gece üstünü acmis normalde pijama giydirirdim uzun kol dun gece sıcaktı diye zibinla uyuttum. Balkon kapisida acıktı. Gece açmış üstünü sabah sari sumuk ile tikaliydi 1 burun deligi actim. Bi kac defa hapşırdı. Birde günde 2 3 defa öksürüyor boyle bozgaza toz kacar ya o şekil. Pandemi dolayisi ile hastane asla gidemem ( cok korkuyorum 4 aydir hic adim atmadim dışarı. )