EylulSule canım o acı tecrübeleri maalesef çoğumuz yaşadık. Bebeğin iyi olsa da sen o üzüntüyü içinden hiç atamıyorsun. Her acı tecrübe bizlere daha tedbirli olmayı öğretiyor. Allah’ın izniyle bişey olmaz üzme kendini. Rabbim sağlıklı günlerde büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏🌺