Alparslan-mom Deletedmom379 bakayim araştırayım ben klipsli yontemi istemiyorum benim icin klasik yontem yapmasi onemli olan. Cok iyi doktorlar buldum fakat heo klips yontemi yapiyorlar..
Alparslan-mom Deletedmom379 aslinda eylul ekim gibi düşünüyordum.. vaka artiyor korkutuyor bu da beni biraz.
Deletedmom379 Alparslan-mom bende aynı durumdayim hem çok korkuyorum hemde bı an önce olsun istiyoeum 😔😔
Deletedmom379 Birkizbiroglan mamaktan konum attı da bana yarın gideceğiz inşallah bizde yaptıracagiz. Bu sene 15 temmuz mu canım 🙏
Deletedmom379 Birkizbiroglan hayırlısı olsun canım da sizin de ilk gün zor geçti mi ya benim oğlum ağlamaktan morardı resmen. Fitil koyduk şimdi öylece yatıyor çatladı ağlamaktan pipisi kıpkırmızı 😔😔
Birkizbiroglan Deletedmom379 evet ilk gün zordu. Biraz da anestezi geçtiği için zorluyor. Ama yarına inşallah çok güzel uyanacak.. evet ben bakamıyordum pipisine 😔😔 4.gunde nerdeyse iyice baktım birşey var mı diye🙄😔