ttaazzeaannee insallah canım. Muhtemelen oyledir. Dedigim gibi maddi olarak beni zorluyor klasik dikisli sunnet, klipsliyi de icime sindiremedim. Ne yapacagim bilmiyorum yani devlette yapiliyor olsaydi keske. 5 dakikada bitiyormus cabuk oluyormuş islem. Lokal anestezi sonrasi toplasan yarim saat ama bana yil gibi geliyo. Anne olmak zormus ya. Insallah senden guzel haberler alirim bende bi degerlendiririm bu yontemi.