Serpil32 Mrcnry 3 gün beklet tuzda daha iyi olur üzüm sirkeside kullan birazda sarımsak 😒 ya siz ciddimisiniz yapmayın artık nolur böyle saçma adetler el kadar bebeğin o hassas cildini tuzda bekletmek nedir
Zhrnz Mrcnry 3 cocugumada yapmadim sacma geliyo bana tuzlayinca teri kokmaz derler tuzlanmisim ama hala terim kokar niye yapilir anlmadim 🤷♀️ 🙄
Boncukgozveannesi Asafeymeninannesi doğal Himalaya tuzu enfes oldu tadı tavsiye ederim diğer doğumunuz da ben bir dahakine nar ekşisi de dökücem 🤗
Asafeymeninannesi Boncukgozveannesi Yaaa ne güzel 😇 Bende tatlı yiyip tatlı konuşalım diye bol şeker kullanacam ☺️ Şekere az limon katsam mı acaba ?
Boncukgozveannesi Asafeymeninannesi 😂 ımm bilemedim ki cheesecake gibi diyorsun ekşi ve tatlının mikemmel uyumu
Husssnna Mrcnry çok çok az tuz suya atılıyor. Bi yerde bekletmiyorsun zaten hava sıcak çocuk yanar cildi hassas zaten. Tuz atmak da pH dengesi için mi ne tam hatırlayamadım. Ama çok az kaşıkla değil yani parmak ucuyla bir tutamdan az.