Ada_Deniz benim ilk 2 gün sütüm yoktu pek o yüzden hem emzirdim yine de hemde mama takviyesi yaptım ac kalmasın sarılık olmasın diye. Ama dogdugu andan beri hep uykulu mayısıktı hemşireler bile uyandıramıyordu emzirmem için bizde yeni dogudugundan öyle ertesi güne düzelir dedik ama meğer kan uyusmazlıgından dolayı daha o zaman bile sarılıkmıs. Zorla uyandırıp her fırsatta emziriyorum sarılıktan dolayı bir gece fototerapi için hastanede yattı 21 e cıkmıstı değeri ertesi gün 7 lere inmişti cok şükür taburcu ettiler 2 gün önce. Bugün yinekontrole götürecez ama daha tamamen gecmediği belli sarılıgının.oda gecse iyileşse