incitanemmm çok da almayın ama yetecek kadar🙈 Ben büyük giydirmeyi hiç sevmiyorum normalde de hoşuma gitmiyordu zaten 1 hafta da giyse 0-1 alcam demiştim😅 Çok da uzun giymiyorlar, böyle minnoş doğanlar çabuk toparlıyor, özellikle ilk ay☺️ Ayda 4 cm uzadık min, 3. ayına girerken zaten artık tam ayını giyiyordu😊