Gisemm kızım 19 aylık ama o da bazen aynısını yapıyor. Mesela bak bak bak bak diyor ard arda. Her defasında ben de onunla konuşuyorum, bana normal geliyordu. Mesela bana dönüp bebeğim bebeğim bebeğim diyor galiba kelimeleri iyice sindirmeye çalışıyorlar o yüzden tekrar ediyorlar.