Gisemm dediğim gbi benm kuzenm de aynıydı. Hatta 4 yaşnda falandı o geç de konşmuştu. Ben üniversitedeydim o zman. Çocuk gelişimi mezunuyum ben. Tatile bir geldim muhsin kekeler tarzda konuşuyor ve teyzem de bıkmış yeter artık söyle ne söyliyceksen falan diyor. Dedim teyzecm sakın böyle tepki verme kalıcı olur sonra. Bir süre sonra zaten kuzenim de konşmaya çalşıyordu kelimeyi bulamayınca unuttum deyip vazgeçiyordu. Sanjrm bağırılacak diye istemiyordu. Oradan dönmek çok daha zor oldu ama şimdi maşşallah şakır şakır konuşuyor. Siz o zmanlara hiç gelmeden çok dha kolay atlatırsnız inşallah. Sorun bir durum değil 😊