Betul00 Evet 2.ay sendromumu nedir anlayamadim :) 3.ayda oturuyor duzenleri diyorlar insallar oyledir.. Papatya07 Papatya07 Ftmsnny
Ftmsnny Betul00 valla canım 40 çıkınca düzelecek diyorlardı daha da kötü oldu. Ben inancımı kaybettim artık ☺️
Betul00 Zayen 40 cikana kadar 3 ay olana kadar emekleyene kadar yuruyene kadar diye diye oylr buyutuyoruz cocuklari aslinda hic fark yok :)) Ftmsnny insallah uyku dizeni 3.ayda oturuyor mu ? Defnemerve Yok gazini cikartiyorum :/ [silindi]
Anneyim07 Emirimm otribebe var burnundan geçiyorsun pisliği çok iyi bir urun tavsiye ederim reklamları da var hatta
Defnemerve Betul00 2 2.5 aylıkken bizde öyleydik geçiyor 3. Aydan sonra biraz daha kolaylaşıyor canım sabır
Defnemerve Betul00 yani hala hğndüzleri uzun uykumuz yok ama akşamları 10bucukta uyuyor sabaha kadar 3 4 saatte bir emziriyorum hiç uyanmadan geri uyumaya devam ediyor
zerrin Öncelikle bebeğinize bir rutin olusturun gercekten ise yarıyor cünkü duzeni seviyorlar.Yarım kundak kesinlikle öneriyrum alıyorsa emzik.mümkünse dizinize yatırın da sallayın bu aylarda.yastık dizde olsun yani.ben o zamanlarda bunların çok faydasını gördüm.beyaz gürültüyüde deneyebilirsiniz ayrıca.huzurlu uykular olsun bebelere.
Betul00 Tesekkurler zerrin hanim :))zerrin Evet gunduz boluk borcuk oluyor yarm saat 10 dakika.. Defnemerve