Betul00 Uyku düzeni aramıyorum oğlum 2ay 9 günlük. Henüz düzen arancak dönemde değil.
Şuan oğlum 3. Sıçrama döneminde zaten. 2 gündür huzursuz bi de aşı olmuştu.
Sizinde atak haftası olabilir.
Ayrıca bebeklerin bi günü bi gününe tutmaz. Bi gece 4 saat uyur, emer hemen uyur zıyıldamaz ağlamaz. Ertesi gece 8 saat uyumaz. Olabilir yani.
Şuan salonumda bebek arabası açık onun içinde uyuyor. Bir haftadır beşiğe yaklaşınca çığlık atıyor mesela.
Bir de her daim göğsümde uyur, çünkü daha çok küçük ve kokuma bana ihtiyacı var.