Sum15
Sum15 merabalar biz 17 aylıkken gitmiş doktora yürumeme şikayeti ile onlarda on muayenesini yapip gelişimsel tanı ya gönderdiler gittik oğlumu çağırınca ismine baktı göz temasi kısıtlı dedi dil ve bilişsel olarak gelişimi geride dedi psiyatri ye gönderdi atiptik bulgular var dedi ve 1 yıla aşkın TV maruziyeti vardi kesinlikle izletmeyin dedi pskyatri gittik oda 2 ay evde oynayın konuşun vakit geçirin TV asla açma dedi 2 sonra gel dedi 2 ayimiz olmak üzere ama 2 ay çok kısa bi süre değil mi cok büyük gelişmeler beklemek yanlis değil mi oğlum bu ara bazı komutları alır bazılarını almaz hayvanlara çok ilgisi var görünce peşlerinden koşar dokunmak ister genelde agladiginda anne diyir baba aba ba ebivve bunlar öylesine kendi kendine diyir bazı şeyleri algılıyor diyorum bazen de anlamiyirmus gibi duruyir sosyal gülümsemesi var siz ne düşünüyorsunuz az önce biriyle konuştum otizim tanısı almış biri yıllardır eğitim görüyormuş çocuğu yüzde 100 diyir raparu hiç bir zaman rapor değişmez tanı kalmaz çok ilerleme olmuyir dedi bı ömür devam ediyir ömür boyu mu eğitimler devam edecek oğlumun da ağır mi aceba su an 19 aylık geç mi kaldık atlatabilir miyiz bunu Bilginiz vardır diye yazfum bunları lütfen rahatsız ettiysem kusura bakmayın 🥹 hep bı araştırma peşindeyim