İbebeğim prematüre 15 aylık düzeltilmiş 13 aylık
Ne yaptımza be by by ne gel gel yaptramıyorum doktora sormak istedm oda bana patmagıyla birseyler gösteriyormu dedi hayır dedi anne baba da demiyo sadece arada attı diyo okadar ama mesela bir bir yapmayı bilşyo ce e oynamayı biliyo battaniyeyle ama ö ceden yüzünü eliyle kapattırdı şimdi ise ce e yap dedm de patmagıyla gözünü kapatıyor doğrusunu gösteriyorum yapmıyo. Alkış yapıyo kaç seni yakalıcm dedm de emekleyerek kacıyo bıktım yapıyo göbüş doydumu diyorum karnını gösteriyo ismiyle seslendgmde hemen bakmaz göz teması arada war arada yok karısık sanırım otizmm den şüpelendi peki iki hareket bunu belirler mi şimdiden tesekkrler