Masumkelebek
Yok ya bence altı kiloya kadar değil o ya çünkü bende iki aylıktı aldım altı kiloya kadar yazıyo diye kızım şimdi 5 buçuk kilo ama üstten çıkıyo bi de dediğin gibi biraz sıkıyo zaten çift bez bağlıyorum iyice zor oluyo du bende gitti 3 numara aldım onu kullanıyorum