Omerasafinannesi 63 ile hamile kaldım 81 kilo ile doğuma gittim ve 10 ay oldu doğum yapalı şuan 68 kiloyum eski kiloma dönmem zor sanırm biraz 😀
Z-uma Es234 3 gündür gevrek yiyorum sabah ve öğlen akşama eşimle yemek yiyorum abartmadan sanki göbek yavaştan iniyor gibi ama daha yolun başı 🙄inşallah veririm bende asla gevreğe inanmazdım onlar zayıflatmaz DİE ama hem onu öğün olarak hemde dikkat eder yemezsen bence verilecek gibi duruyor
Biranneninoykusu Es234 73 kilo ile doğuma girdim, doğumdan sonra 68dim, 40ımız çıktıktan sonra 65e düşmüştük ve şuan 6 aylık olduk hâlâ 65 kiloyum. Hiç bir çabam da yok vermek konusunda 😄
Annesizanne Hulyaa00 korkma canım zaten kiloluda olsan bir Kocaman göbeğin zayıfta olsan bir Kocaman göbek taşıması zor yani kilo pek sorun yapmadı bende insllah sende de yapmaz ama nst in çık biraz zor oluyordu
Defneninannesi07 Es234 44 kg ile hamile kaldım 64 kg doğuma girdim 6 aylık olduk 50 kilodayim suan daha düşmek istemiyorum aslında 😊
cagdasmom Es234 valla ben 52 kilo ile gebe kalop 62de dogum yaptim bebegim 3p aylik ve ben 1bucukaydir falan 53 kiloyum neredeyse aldığım kilonun tamamini verdim ama o göbek benimle bakii. Kaldı ki 38 gun kamadan sonra bugün 3uncu kez adet oldum hala duruyo
Yesidil Bende 54 ile hamile kaldım 70 kiloyla doğuma gittim. 40ım çıkana kadar 60 kiloya düştüm. Şimdi bebeğim 4 aylık 3 aylığından beri 56 kiloyumx 2 kilo fazlam kaldı. Bebeğin peşinde dönmekten ilerde onu da veririm inşallah:)
Aslancikk Slma_omr_asaf bol bol su emzirmek şeker ve hamur işlerini kesdim..yamunanin termal taytini kullanarak