Deletedmom5284 Es234 20 gün oldu doğuralı, 13 kilo almıştım 15nci gün vermişim hepsini nasıl verdim sormayın bilmiyorum😅
Deletedmom347 Mervee35 ödem o canm benimde 13 kilo gitmisti ilk hafta suan 6 hafta oldu hala ayni kilo yavasladi bi anda kilo düşüşü
Mervee35 Deletedmom347 deme öyle kız motive ediyodum kendimi zayıflıyor um eskisinden daha zayıf olurum diye🤣🤣
busrabasayar Es234 korse kullan yoksa kalıcı olabilir bende 47 ile hamile kaldım 68 ile doğum yaptım doğumdan 1 hafta sonra korse kullanmaya başladım kilo verdikçe göbeğimde gitti. 4 ay içerisinde eski kiloma geri döndüm ama tabi biraz yediklerime dikkat ederek😊
Hulyaa00 Annesizanne Doğumu çok zorladı mı kilo?Benim 25 günüm var 71 le hamile kaldım 92 oldum 🤦🏻♀️ Çok korkuyorum doğum zorlaşacak bu yüzden bişeyler ters gidecek diye 😒
Annesizanne Hulyaa00 korkma canım zaten kiloluda olsan bir Kocaman göbeğin zayıfta olsan bir Kocaman göbek taşıması zor yani kilo pek sorun yapmadı bende insllah sende de yapmaz ama nst in çık biraz zor oluyordu