Gfrn
Merhaba aynısı yaşadım 😊okurken hatta güldüm 😉 hiç korkmayın ben de iki ya kadar saat 8 akşam emdiriyordum (mama) sabah 5-6 ya kadar uyuyordu geceleri kalkıp zorla her üç saaate emdiryordum resmen aç kalıyormuş gibi sonra doktora gittim durumu anlattım bu çocuk acıkmıyormu ne yapim gece mama emmeye kalkmıyor zorla emdiriyorum diye doktorda güldü ve anlatı çok şanslısın bebeğin sağlıklı bir yeri agrımıyor gelişimi iyi korkma gecede bırak uyuduğu kadar uyusun dokunma eğer acıkırsa ağlar gece dedi ve ogünden beri hiç gece mama vermiyorum yani içiniz rahat olsun 😊