Bir şey olmaz bence. Ben anne sütü veriyorum. 1aylık civarıydı sanırım. Bir gün bende öyle uyumuşum. Korktum kızdım kendime, 5saat çocuğu aç bıraktım diye. Ama karınları tok olunca uzun süreli uyuyorlar. Bir de sarılık durumları da artık geçtiğinden problem olmaz bence. Gece uykusunun uzunluğu iyi bence.. Benimki şuan 2.5aylık