Keremsait1 Asafeymeninannesi bizimki de ışık tedavisi aldı dün gerçekten çok zordu uyandırmak aktifleşmedi gece iki defa kendisi uyandı şükür şimdi elime alınca uyanıyor dün çok korktuk
Kadervural Keremsait1 yoktur canim benim ki 4 aylik oldu hala gun icinde 6 7 saat uyuyor bazi çocuklar anne karninda nasilsa sonradan da oyle oluyor bizimki cok oynamazdi
Htcana Keremsait1 Çok Geçmiş olsun. Tum gü 2 saate bir alarm kurup emzirdim ben de sarılık için öyle atlattı çok şükür.zaten emreler de çeneleri kuvvetli olmadığı için yoruluyorlar çok çekemiyorlar sütü.i O yüzden çok emzirmek lazım kusma yoksa
Tgce16 Keremsait1 bizde sarılık olduk o yüzden sabah akşam her saat başı emziriyordum bir şekilde uyandiriyordum mecbur:( inşallah geçer bir an önce sizinde
Fadikfs Keremsait1 doktorunuz birşey demedi mi iyi yada değil falan benimkide küvezde kaldı kontrolde elini kolunu oynattırıyo birşey olsa söylerdi
berieren Keremsait1 ilk 20 gün oğlumda öyle idi sarılığı olmamasna ragmen yani vardıda cok az. sonra düzeldi şimdi 1 aylık kendi uyanıyor