Keremsait1
Oğlum Araf’ta 1 hafta yoğun bakım ünitesinde kaldı. Aldığımız zaman sarılığı devam ediyordu. Işın tedavisi almıştı yalnız. Tedavi oldu geçti,gitti diye bakmayın olaya. Bu durum ne yazık ki devam ediyor. Araf’ı uyandırmam dakikaları hatta saatleri bile bulurdu. Sarılığı devam ettiğinden ötürü uyandırmanız sizi zorlayabilir. Pes etmeyin, ne kadar emerse sarılığı atlatma süreci o kadar kısa sürer