Asyaipek bio gaiayı bırakmayın. O gaz ilacı değil bağırsak bakterisidir. Bebeğinizde henüz oluşmamış bağırsak florasına yardımcıdır. Ama bio gaia gaz damlası değildir. Mutlaka gaz ilacı ile desteklenmelidir. Yani
BİO GAİA+ HERHANGİ BİR GAZ DAMLASI (doktorlar genelde böyle veriyor merak etmeyin. Doktor verdi)
biz Sab simplex denedik iyi gelmedi, nurse harvey’s Damlası bize iyi geldi ama şurubu daha etkili demişlerdi ona geçtik. Bize damlası daha iyi geldi. Herkesin gaz ilacına gösterdiği tepki farklı o yüzden gaz ilacını deneyerek bulabilirsiniz. Nurse harvey’s iyidir ama. Ben damlasını 20’şer damla veriyordum sabah ve akşam.