Asyaipek Kızlar 20 günlük bebeğimin çok gazı var eczaneden bunu aldım az önce eczacıya kaç Damla dedim üstünde yazıyor dedi ama yazmıyor göremedim bi türlü kullananlar nasıl kullanıyorsunuz kızlar
Sevdaysl Asyaipek ben surubunu kullanmıştım icinde çıkan şırınganın yarışı kadar sanrım 2.5 ml gibi bişeydi
akrky Asyaipek sabah 20 akşam 20 ya da her beslenmeden sonra 5 damla yaklaşık 8 beslenme dersen yine 40 ediyor günlük toplam ama 5 damla vermek ise yaramıyor 20 20 ver bence gazdan çok çektik ben nurse harveys colex aldim bu ise yaramazsa onu alın biz onun daha çok faydasını gördük açıkçası
Prenseskusunannesi 3 4 damla kadar ver 4 de olmasin 3 damla kadar ver o bebege yetecektir bide biz aguline kullaniyoruz oda cok iyi geliyo bir cay kasigi gunde 3 kez cok rahatlatiyo bi deneyin hic bir zarari da yok bitkisel
Asyaipek Prenseskusunannesi internette 20 damla demişler çok değil mi 20 günlük daha bebeğim biogaia diye bişey kullandık pek fayda etmedi çıldırıyor gazdan🥺
Asyaipek Prenseskusunannesi günde bir sefer 3 damla mi vereyim kuzum kullanma kağıdında bebekler için günde iki defa 20damla demişler çok geldi gözüme emin olamadım o kadar vermem gerektiğine
mavisimmm20 Asyaipek bende günde 3 keree 20 damla kullanıyordum bitkisel olduğu için zararı yok diye biliyorum ama ise yaramadı metsil ve BioGaia kullanıyorum
Asyaipek 1prens1prensesannesii bebeğiniz küçük müydü kuzum bende sabah 10 damla akşam 10 damla mi versem diyorum ilacın kağıdın da bebekler günde 1veya 2 defa 20 damla yazmışlar
Prenseskusunannesi Asyaipek gunde 1 sefer ver canim 3 damla ama ben sana aguline diye bir gaz ilaci var bitkisel onu oneririm cok iyi bir ilac
Hatice_mirac_miray Asyaipek gunde iki defa bir cay kasigi demisti ama dolu dolu vermedim ben gayet guzel bir ilac ama gende fikrimi soylemek istiyorum anason kullandiniz mi hem bebege gunde uc defa bi cay kasigi hemde siz icseniz sutunuzdende aliyo hem uyku yapio hem gazini aliyo 👌
Wolverine Asyaipek ben ilk iki ay kullandım bitkisel birndamla ben 10 damla kullaniyordum bir gunde. Çok ikinirsa 15falan. Bir kere de 10 damlayı bir kaşıkla icirirdm. Surubunu kullanmadim onun miktarını bilmiyorum. Gaz masajı yapın bol bol YouTube da video var. Ayaklarını sıcak tutun. Yüz üstü yatırıp pıt pıt sırtına vurabilirsiniz. Gaz yapan yiyecekler tüketmeyin. Bir probiyotik damla da kullanın gaz damlası yanında biogia gibi.
1prens1prensesannesii Asyaipek 1 aylık felandı sanırım canım . Memnun kaldım aslında ama sab simplexten daha memnun kaldım.
Sevdaysl Asyaipek ondan bilgim yok canm üzgünüm.geçmiş olsun com iyi bir marka ama şurubu çok.etkili gelmişti bizim oğlana
Zeynep-in-annesi Ben günde 3 kere 5 damla kullanıyorum. gazdan çıldırıyordu bebeğim. Nispeten daha iyi tamamen ortadan kalkmış değil ama.
Sifa Eczacı günde 20 damla bebeğe ağır gelebilir günde 3 defa 3 er damla verin dedi biz o şekilde kullanıyoruz ve faydasını görüyoruz çok şükür. Fakat kullanır kullanmaz hemen fayda etmedi düzenli kullanımda birkaç gün sonrasında gördük etkisini
Deletedmom_16 Asyaipek çıkıntılık yapmak istemem ama gazı olduğuna emin misiniz? Çünkü ben de yaşadım aynı durumları. Herkes gaz gaz gaz dedi ama çocuk açmış meğer 😞 çişli bezlerini iyi takip edin lütfen.
Asyaipek Deletedmom_16 aç olduğunu zannetmiyorum kuzum güzel çişini yapıyor altını açtığım zaman üst üste iki kere işediği bile oluyor bezini takana kadar bide güzel emiyor fazla bile emiyor foşur foşur kusuyor sonra
Gamzeekra Bana içinden çıkan şırıngayla komple çek ver dedi ama ben ağır olur diye o sırıngayla 2ml çekip günde 3 defa veriyodum yani nerdeyse 20 damlayı bir günde veriyodum toplamda allaha şülür bize çok iyi geldi