SolinNasannesi1- Öncelikle Allah sabır versin diyorum. Çok zorlu bir süreç. Bebeğime 1,5 aydan sonra hiç biberon vermemiştim. Bizde meme reddi 2 aylıkken başladı. Yani bebeğimin biberonu unuttuğu bir dönemdi. Alerji nedeniyleydi. Emerken bagırsaklar harekete geçtiği ve aşırı gaz olduğu için bebeğim emmekten vazgeçmişti.
Hiç pes etmedim, emzirme danışmanı ve doktordan destek aldım.
05529598696 Büyükşehir belediyesi ücretsiz emzirme danışma hattı. 7/24 hizmet veriyorlar. Bir danışın isterseniz. Benden daha iyi yol gösterirler muhtemelen. Aklınıza takılan birşey olursa mutlaka cevap vermek isterim.