Beri24 ilk zamanlar sağmak süt kanallarını açarak süt üretimini artırır. Sizin bebeğiniz 2 aylık olmuş. Neden sağmaya devam ediyorsunuz?
biberon hem gaz yapar hem meme reddine neden olabilir. Bence hiç tehlikeye atmayın.
1,5 ay meme+mama gittik. Doktorum hep kaşıkla mamayı yedirmemi söyledi. Gece çok zor olduğu için dayanamadım biberon verdim. Ancak gündüz uyanıkken hazneli kaşıkla besledim hep.